fredag 12. juni 2009

Thank you, Bluedreamer 27!

Jeg har fått denne fra Bluedreamer 27
Han sier at den skal gis videre til 15 andre.
Link til den dere fikk den fra, og til den som får den fra dere ( om dere får det til)
La de som får den, vite om det.

2 in 1 award. I got this award from Bluedreamer 27 from the Philippines.
Thank you so much!
He says it shall be given to 15 other bloggers, and be linked to the person
I got it from and to them who get it. Let them know they have got the award.
I will give it to these blogfriends, you give it to the persons you want:
SISSEL i Daisis home

15 stk. å tagge er mye, dere gir den til så mange dere vil.

7 kommentarer:

Donna sa...

Oh!! Thank you sweetheart!! I Love it!! Happy weekend to you!!hughugs

Turid sa...

Tusen takk Britt! Denne var flott og ny, så da er det spesielt artig å få den! Jeg skal ta å blogge den en dag, og da får jeg se hvor mange jeg gir den videre til.
Ønsker degen flott helg;)
Klem fra Turid;)

Steinbokkjen ;o) sa...

Åååå TUUUUUUUUUUUUSEN tusen takk kjære du! No vatt eg hoppande kjempe GLA! you make my day!

ha ei nydle helg!
stor klem

Anya sa...

Hey Brit

Thank you,
you are soooooooo sweet for me :)
Have a nice weekend !!

Kareltje =^.^=
Anya :)

Anna Lisa sa...

Takk så masse for koselig utmerkelse igjen.
Takk for at du tenkte på meg.

Ja det hadde vore koselig om du bodde nærare oss, så kunne du få vere reserve bestemor til mine små.
Men du er hjertelig velkomen når du vil :)
Ha ei fin helg
Klem

bluedreamer27 sa...

thanks brit
by the way my friend you may want to know the reason behind my Top Five Blog and the reason why i called my self bluedreamer
you can read my article here

http://bluedreamer27.blogspot.com/2009/06/i-love-blogging.html

hope you like it
feel free to share your thoughts upon my entry

Daisys home sa...

Takk så masse for at du ga denne til meg!Blir så veldig glad for det.Masse klemmer