torsdag 19. mars 2009

Award from Anya.


The Lemonade Award is given to sites which the giver show either great attitude and or gratitude.The rules for these awards are:1. Put the logo on your blog.2. Add a link to the person who awarded you.3. Nominate 10 other blogs.4. Add links to those blogs on yours.5. Leave a message for your nominees on their blogs.
Thank you Anya for this award!
Jeg gir den videre til disse: Forgjengelige Ting, Margit i Malys krok, Tofo, Eie, Anna Lisa, Som dagene går, Daisis Home, Frida, Lille Lisbeth og til Nunne.

2 kommentarer:

Turid sa...

Tusen tusen takk! Den var ny og den var fin! Nå ble jeg virkelig glad!
Sitter her med litt sår hals og føler meg ikke helt på topp, men skal på konsert med Halvdan Sivertsen i morgen og DET VIL jeg ha med meg.
Klem fra Turid:)

Anna Lisa sa...

Tusen takk min venn!!!
Alltid koselig å motta slike.
Klem