fredag 5. desember 2008

Utmerkelse og utfordring. Fra Joan, Berit og Forgjengelige ting.



Thank you so much, Joan, Berit and Bodil!It is so undeserved. It is so cute!

The rules who followed this award is:Copy and paste the rules and the instructions on your post.

When posting on receiving the award, make sure you include who gave you the award

and link it back to them. Post five winners and link it back to them as well.

Post five of your additictions. Add the award image.

Let the winners know you gave them an award by leaving them a comment on their blog.

1. Internet

2. Bloggland.

3.Friends.

4.Hand cream.

5. Love peanuts, but I'm not addicted to it.

I give this award and challenge to:

Eie

Berit

Bestemor Aud

Anna Lisa og

Elzie i Essemias värld.

Denne utmerkelsen fikk jeg av mine bloggvenner Joan, Berit og Forgjengelige ting.

Tusen takk!

Reglene som følger med er slik at den som får denne utmerkelsen,

skal gi den videre til 5 nye, og linke tilbake til den som ga deg den.

Link også til de du gir den videre til.

I tillegg blir du bedt om å skrive ned 5 ting du er avhengig av.

Mine 5 ting var dette:

1.Internett.

2. Blogglandia.

3. Mine venner.

4. Håndkrem.

5. Liker godt peanøtter, men er ikke avhengig av det.

Jeg gir dette videre til:

Eie

Berit

Bestemor Aud

Anna Lisa

Elzie i Essemias värld

5 kommentarer:

eie sa...

Hei Brit.Tusen takk for utmerkelsen
Jeg må få litt hjelp til og få den over,har du tid???Må skrive opp hvordan jeg gjør det.

Bestemor Aud sa...

Hjertelig takk for utmerkelse!
Strever fortsatt med dette å linke - får det ikke til annet enn i sidefeltet. Men jeg vil prøve.
God helg!

Anna Lisa sa...

Tusen takk Brit fo denne utmerkelsen!! Så glad eg vart :)
Go`klem til deg og ønske om ei god helg.
Klem

Berit T sa...

Tusen takk Brit, dette var koselig, og jeg gir en tilbake til deg med det samme!!

Klemmer herfra.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Her får du utmerkelsen en gang til, og da kan du skrive svar i kommentarene til meg i stedet for i innlegget, da jeg ser at du har fått den før!